Postup pri výmene tovaru

Výmena tovaru

Pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý veľkostne nesedí alebo nie je úplne podľa Vašich predstáv, radi Vám ho vymeníme za inú veľkosť alebo iný tovar.

Pokiaľ sa rozhodnete pre výmenu, je nutné dodržať tieto základné podmienky:

  • tovar musí byť odoslaný najneskôr 14. deň po fyzickom prevzatí zásielky
  • tovar musí byť kompletný, neporušený, nepoužitý, opatrený visačkami schopný ďalšieho predaja
  • zásielka musí obsahovať doklad o kúpe a vyplnený sprievodný formulár s požiadavkou na výmenu tovaru (Formulár pre výmenu tovaru)
  • tovar nesmie byť zaslaný na dobierku


Vymieňaný tovar je potrebné zaslať na adresu: Funny Bunny, s.r.o., Vinohradnícka 1149/9, 900 24 Veľký Biel.  

Balík vo vlastnom záujme pošlite ako doporučenú zásielku prípadne aj s poistením na hodnotu tovaru (v prípade straty, alebo znehodnotenia balíka si ho budete môcť s podacím lístkom na pošte vyreklamovať). Náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci.

  1. Prosíme zákazníkov, ktorí žiadajú o výmenu, aby skontrolovali dostupnosť požadovaného produktu na našej stránke a spravili novú objednávku na tovar, ktorý chcú vymeniť (tak zaručíte, že sa produkt počas procesu výmeny nevypredá – prosíme do poznámky uveďte, že sa jedná o výmenu).
  2. Po úspešnom návrate tovaru späť k nám a po následnom preskúmaní jeho neporušenosti Vás budeme kontaktovať prostredníctvom emailu ohľadom doplatku na poštovnom (4 €) či prípadnom doplatku vyššej hodnoty produktu. Doplatenie rozdielu je možné buď prevodom na náš účet alebo dobierkou (príplatok 1,5 €). Ak sa bude jednať o výmenu tovaru s nižšou hodnotou, ako bola hodnota objednávky, rozdiel Vám vrátime.
  3. Budeme sa snažiť, aby sme výmenu uskutočnili k Vašej spokojnosti, môže však nastať situácia, že Vami požadovaný tovar nebude skladom, vtedy pristúpime k vráteniu peňazí.
  4. Výmenu spracujeme do 5 pracovných dní. V tomto časovom intervale Vás budeme informovať o uvedených skutočnostiach. Zásielku s vymeneným tovarom odošleme do 3 pracovných dní v prípade dobierky a v prípade platby prevodom odo dňa nabehnutia platby na náš účet (v individuálnych prípadoch po vzájomnej dohode).